1.Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renuntă la cumpărare fără penalităti si fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului". Notificarea se va data, semna şi trimite de către Dumneavoastră prin poştă la sediul societăţii Sc. ATI Srl.
2.Cumpărătorul va putea solicita schimbarea produsului în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului. În cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenţa de preţ dacă produsul este mai scump.Sc. ATI Srl. va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Cumpărătorul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la returnare.
3.Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achiziţionat. Pe lânga cerere dosarul trebuie să conţină factura în original, cât si copie după Cartea de Identitate a persoanei pe care a fost emisă factura.
4.În cazul returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renuntării la cumparare costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către cumpărător. Renunţarea la cumparare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
5.În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreuna cu toate documentele care le-au insoţit.
6.În momentul efectuării unei comenzi online, cumpărătorul declară că a luat cunostinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus.
7.Potrivit dispozitiilor art. 10 lit. c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denunţării unilaterale a contractului deoarece, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapi